Ministerul Sănătăţii anunţă exinderea perioadei de depunere a dosarelor de către reprezentanții diasporei pentru calitatea de membru al Consiliilor de Administrație în cadrul următoarelor instituții medico-sanitare publice:
- Centrul Republican de Diagnosticare Medicală
- Spitalul Dermatologie şi Maladii Comunicabile
- Dispensarul Republican de Narcologie
- Institutul de Ftiziopneumologie „Chiril Draganiuc”
- Institutul de Cardiologie
- Spitalul Clinic Republican „Timofei Moșneaga”
- Spitalul Clinic de Psihiatrie
- Spitalul Clinic de Traumatologie şi Ortopedie
- Spitalul Clinic al Ministerului Sănătăţii
- Spitalul de Psihiatrie Bălţi
- Spitalul Clinic Bălți
- Centrul Naţional de Asistenţă Medicală Urgentă Prespitalicească
- Spitalul de Psihiatrie Orhei
- Spitalul de Stat
- Spitalul Raional Briceni
- Spitalul Raional Ocnița
- Spitalul Raional Dondușeni
- Spitalul Raional Rîșcani
- Spitalul Raional Soroca „A. Prisacari”
- Spitalul Raional Glodeni
- Spitalul Raional Florești
- Spitalul Raional Sîngerei
- Spitalul Raional Șoldănești
- Spitalul Raional Ungheni
- Spitalul Raional Telenești
- Spitalul Raional Călărași
- Spitalul Raional Nisporeni
- Spitalul Raional Strășeni
- Spitalul Raional Hîncești
- Spitalul Raional Ialoveni
- Spitalul Raional Anenii Noi
- Spitalul Raional Căușeni „Ana și Alexandru”
- Spitalul Raional Leova
- Spitalul Raional Ștefan Vodă
- Spitalul Raional Basarabeasca
- Spitalul Raional Taraclia
Cerințe:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova și este stabilit peste hotare;
- cunoaşte limba română;
- deține studii superioare în medicină;
- are o experiență de muncă în domeniu medical de cel puțin 3 ani, dintre care cel puțin un an peste hotarele țării;
- în prezent activează peste hotare în cadrul unei instituției medicale sau a unei instituții științifice sau de învățământ medical;
- nu are antecedente penale.
Persoanele interesate vor depune dosarul de intenție care va conține:
- cererea, cu indicarea denumirii instituției medico-sanitare publice, pentru care solicită să fie numit în calitate de membru al Consiliului de administrație (anexa la Ordinul nr. 78P§5 din 07.06.2023);
- curriculum vitae (CV);
- copia actului de identitate;
- copia actului/actelor de studii;
- adeverință confirmatoare de la instituția în care activează la moment;
- scrisoare de motivație (maxim 2 file).
Persoanele interesate pot anexa și alte acte pe care le consideră relevante.
Dosarul se va expedia electronic la adresele de e-mail: victoria.olaru@ms.gov.md sau andrei.punga@ms.gov.md, până la data de 31 iulie 2023.
Persoana responsabilă pentru furnizarea informațiilor suplimentare și recepționarea dosarelor – Victoria Olaru, șefa Secției resurse umane, tel. 022 268 802, e-mail: victoria.olaru@ms.gov.md